Obserwatorzy

środa, 13 lutego 2013

Metamorfoza slonecznasonn


Przed: Strój nawet ok, tylko jak dla mnie buty nie pasują i zbyt dużo kolorów: niebieski, różowy, biały...
Po1: Masz strasznie dużo ubrań ;DD Dałam sukienkę biało-niebieską do tego niebieska bluza, czarne buty i bransoletka.  Wszytko do siebie pasuje
Po2: Trochę inny styl. Długie czarne spodnie i biała koszula świetnie do siebie pasują. Do tego dałam trochę różu (na butach), aby złamać te kolory.

Przed: Rzęsy na włosach <facepalm> źle pomalowane oczy i szminka, która nie pasuje. 
Po: Masz tusz więc po co ci te sztuczne rzęsy ?! Więc tak dałam tusz, szminkę i 2 cienie jasny i ciemniejszy fiolet.

3 komentarze:

3Jula pisze...

Przed fatalnie po genialnie ;d

3Jula pisze...

No dobra moze nie aż tak fatalnie ;d Rymu szukałam xd

Co do stroju przed za pstrokato. A co do makijażu to jest lepiej ale nie przepadam za rudymi włosami.

Vanessa_1Diva pisze...

Stroje- będąc szczera- wszystkie beznadziejne- nic do siebie nie pasuje, są niedopracowane. Makijaż zdecydowanie lepszy Po.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com