Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Metamorfoza od Juli / paka2000



Przed: Jestem przeciwniczka Luxe, nie preferuję go a w szczególności prawie pod brwi. Kolor ust i te policzki tez mnie nie zachwyciły, pieprzyki nie są potrzebne.
Po: Postanowiłam na naturalność. Czarno-beżowy makijaż, trochę złocistego pudru, blond fryzurka. Usta zostawiłam naturalne.



Przed: Trochę mi tutaj za biało, fajnym akcentem były by spodnie w kolorze torebki i wstawek na rękawach.
Po: Zabrakło mi tutaj tylko torebki, np. złotej.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Jak dla mnie umalowanie oczu jest za bardzo skierowane w zewnętrzną stronę . Nie bardzo się postarałaś . Szczerze nie zrobiłaś nic . Spłaszczyłaś tylko twarz , a oczy zrobiłaś mi jak chińczyk . Zwykła kredka .. nic więcej . Co do ubioru nic do siebie nie pasuję , nie ma połączenia kolorów , a złota bransoletka nie pasuję nawet odrobinę . Bez niej byłoby o wiele lepiej , ale to moje zdanie . ;)

3Jula pisze...

Co do makijażu po nie pasuje mi puder, a co do stroju po bransoletka. Twarz przed, nie lubie luxe.. Co do stroju ładnie ; )