Obserwatorzy

sobota, 23 lutego 2013

Metamorfoza od Juli / Agunia2528


Przed: Jak dla mnie to za bardzo się  błyszczysz i świecisz, oszczędziła bym też kolczyk, i pieprzyk na szyi. I co robią te lewitujące kolczyki na włosach? :)
Po: Czarno-czerwony makijaż oka, malinowe usta i fryzurka od 58 poziomu.




Przed: No całkiem całkiem, ale mam kilka "ale". Nie lubię za bardzo tej torebki z academy, i buty nie zachwycają, reszta jest ok.
Po: Nie mogłam zdjąć bransoletki grrr... Czarna bluzeczka, czerwona spódnica, czarna błyszcząca kopertówka, i czarne baletki z czerwoną kokardą.

I jak? Lepiej przed czy po. I nadal się pytam jak podobają się wam moje napisy?


2 komentarze:

Agunia2528 pisze...

Metamorfoza nie zachwyca. Moim zdaniem jest o wiele gorzej. Pozdrawiam. Agunia2528 :)

3Jula pisze...

Jak dla mnie strój po jest ładny, ale twarz już niezbyt. ;)