Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Nowy wygląd bloga : )

Witam wszystkich : )  Co u was słychac ? Jaka u was pogoda ? U mnie dziś troszkę deszcz popadał a więc miałam trochę czasu aby popracować nad zmianami na blogu.
Jak pewnie zauważyliscie zmienił się nagłówek : ) Męczyłam się nad nim 3 godziny, bo za pierwszym razem wybrałam złą cerę i musiałam zmieniać od nowa.
Kliknij aby powiększyć :*

Chciałabym prosić o szczere opinie. Muszę wiedziec czy wam się podoba czy nie. Który nagłówek lepszy ? Ten który jest aktualnie czy poprzednio ? 
Jeśli średnio podoba wam się ten nagłowek to co w nim zmienić ? Pomóżcie : )

2 częścią zmian na blogu był szablon. Wybrałam fioletowy z ładnym tłem aby ożywić blog. 
A ostatnia część to "nasza ekipa". Po prawej stronie bloga znajdują się twarze dollek redaktorek :D

I jeszcze jedno. Chyba zorganizuję konkurs na komentatora miesiąca. Jednak to chyba nie wypali. Kompletnie nie mam stardollarów. Nie wiem co zrobić. Macie jakiś pomysł ?

Bardzo się cieszę, że nasz blog ma 32 obserwatorów, jak dla mnie to wielki sukces, dopiero się rozkręcamy. Blog powstał 12 kwietnia 2011r., ale jego prawidłowe otwarcie nastąpiło 19 marca 2012r.

Jesteście zadowoleni z bloga ? Nie bójcie się krytykować, czego wam brakuje ?

Pozdrawiam cieplutko 3Jula ♥


Brak komentarzy: