Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Metamorfozna patrycja_2000.


Przed : Może nie ma jakichś rażących błędów, ale nie podoba mi się. Zepsułaś potencjał tej ślicznej marynarki. Te spodnie ombree mają fatalny kolor, zresztą tak samo jak bluzka. Nie wiem co podkusiło cię, żeby je założyć. Buty nie pasują. No i do czego te okulary ?
Po : Po dogłębnym przejrzeniu twojej szafy nasuwa mi się kilka wniosków. Po pierwsze masz masę darmówek, z większości których nie da się nic zrobić i są kompletnie bezużyteczne. Po drugie. Jesteś kolekcjonerką Basics? : 3 Masz tego multum. : 3
Jak widzisz stworzyłam dwie wersje, bo nie wiedziałam która lepsza. Obie łączy ten cudowny biały blazer. Pierwsza z wykorzystaniem dwóch basics'ów - miętowej spódnicy i gorsetu. Średnio pasują mi buty, ale lepszych nie znalazłam. No i druga - sukienka darmówka i szpilki. Powinnaś zaopatrzyć się w torebki, bo masz ich malutko.


Przed : Na początek, żeby nie było samej krytyki powiem, że masz plusik za oryginalną fryzurkę - nie występuje często wśród stardollowiczów, a jest bardzo ładna. 
Makjaż jest prosty, ale całkiem spoko. : ) Kolejny plusik za w miarę równo pomalowane policzki. Wszystko psuje ta kurewsko ( sorki za określenie ) czerwona szminka. Cóż.. przynajmniej pasuje do butów w twojej stylizacji..
Po : Makijaż wykonałam tylko do pierwszej wersji metki stroju, bo do drugiej nie miałaś odpowiednich kosmetyków.  
Miałaś zdecydowanie za wysko brwi, ustaw je niżej, bo doll wygląda na zdziwioną. Zniżyłam je, oczy pomalowałam trzema cieniami : pistacjowym na całą powiekę, morski w zewnętrzny kącik i miętowa kredka na środek. Rzęsy pociągnęłam pogrubiającym tuszem, ale tylko na górze. Szminki nie używałam - nie miałaś rzadnej pasującej. 

________________________________________

Mam nadzieję, że ci się podoba i że nie obrazisz się za moją krytykę. Pamiętaj, że tylko wykonuję swoją pracę, nie chcę robić ci na złość. : )
Zglaszajcie się do metek. 
xoxo BelovedLife



3 komentarze:

| Paczi pisze...

Taaa...jak przeczytałam metamorfoza patrycji_2000 od razu włos stanął mi na głowie :) Nie obrażam się, bo nie wszystkim pasuje mój styl. Nie jestem kolekcjonerka Basisc, ale tak sie złożyła, że te rurki mają ładne kolory i często ich używam, a resztę znalazłam w starbazarze za grosze, więc czemu by nie kupić. A ten blazer to chyba z Bonjour Bizou...A czerwona szminka, oxfordki i okulary mają ten sam kolor więc pasują do siebie tak jak spodnie bluzka i blazer
patrycja_2000

BelovedLife pisze...

Nie jestem aż taka straszna jak się wydaje. ; )
Cieszę się, że nie masz mi za złe krytyki i mam nadzieję, że metka choć trochę ci się spodobała.

3Jula pisze...

Świetna metamorfoza, jestem zachwycona ; )