Obserwatorzy

środa, 25 kwietnia 2012

Metamorfoza Tarisha33

Witam wszystkich ; *** Bardzo się cieszę z tych 32 obserwatorów. Wiem, że to nie dużo, ale zawsze coś :)) Jak mija środa ? WOLNE :) Niestety są egzaminy gimnazjalne.. I trzeba pisac ; //

UBIÓR:
Przed: Magda ty kurcze ślicznotko ; * Oddawaj platformy ♥ Wyglądasz ślicznie, nic dodać nic ująć :) Choć, wcisnęłabym jakieś branzoletki ;p
Po; Nie wiem czemu zrobiłam twoją dollkę w takim stylu. Spodobała mi się taka :) Jeśli ci się nie podoba to powiedz szczerze to ja zmienie ; ** Ale ja się zakochałam, uszanuję waszą decyzję.

Przed oceniam na: 9,5/10 ; *

TWARZ:
Przed: Szczerze ? Spodziewałam się czegoś takiego co mnie ostro zaskoczy, czegoś takiego łał, xd No cóz nie jest źle, widac, że znasz sie na rzeczy, dałabym inny kolor fryzurki, jak dla mnie średnio komponuje się z tymi kolorami.
Po: Wyszło mi bardzo elegancko, lubię taki styl.  Być może z bliska kolczyki wyglądają brzydko, ale na lalce wyglądają ładnie ; ** Kurcze co ja pisze ? Masło maślane, dobra spadam pa ; *

Przed oceniam na: 7/10

Ocena: 16,5/20
Ocena: 5+ 

Odwiedź Magdę: KLIK :)

Prosze o szczere opinie ; **
Do zobaczenia 3Jula ♥

Brak komentarzy: