Obserwatorzy

czwartek, 26 kwietnia 2012

Metamorfoza Bajkowoo

Hej ; *** Jak nastrój w czwartek ? Zaraz weekend. Mam nadzieję, że niedługo będzie cieplej, bo mam dość tej cholernej pogody : ((

UBIÓR:
Przed: Wyglądasz bardzo skromnie, nie jest źle choć nie jest też fenomenalnie. Brakuje mi tutaj jakiegoś dodatku, bransoletki, torebki, zakolanówek. No nie wiem, jakoś tu pusto ; *
Po: Nie wiedziałam co robić. Taka jakby pustka w głowie. Od początku wiedziałam, że chce taką bluzkę. wygląda ładnie. Troszkę na sportowo, ale kobieco :)

Ocena przed: 7/10

TWARZ:
Przed: Od razu powiem, że cały efekt psuje ta koszmarna OPASKA ; *** Nie mam pojęcia dlaczego ją nałożyłaś. Wyglądasz bez niej o wiele ładnie. A co do makijażu, zrobiłaś usta szminką i oczy kredką ale nie jest źle.
Po: Kolor włosów- wiśnia, jak najbardziej guuut :) Pomalowałam twoje oczy cieniem do powiek, białym i różowym i troszkę kredką, wygladasz meeega ; *

Ocena przed: 7/10

Ocena ogólna: 14/20
Ocena: 4-

Odwiedź Patrycję: KLIK :)

Proszę o komentarze ; **
Udanego czwartku ;)

Brak komentarzy: