Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Metamorfoza patrycja_2000

Hej ; )) Jak humorki dopisują ? ;D U mnie nieźle, szkoda, że niedziela : ((

UBIÓR:

Przed: No mnie zamurowało. Twój strój jest śliczny, ładnie połączone ubrania i dodatki. To mój ulubiony sweterek ; D Ogólnie podoba mi się, może zmieniłabym buty ;P
Po: Nie wiedziałam w co cię ubrać. Pierwszy raz miałam taką pustkę w głowie. Wertowałam szafę chyba 10 razy i za każdym razem wyjmowałam coś innego. I własnie tak powstała ta stylizacja. Nie wiem czy jest aż tak dobra jak chciałam aby była..

Przed oceniam na: 9,5/10

TWARZ:

Przed: Jak patrzyłam na twoją twarz z daleka to wyglądała lepiej. Przestraszyłam się ale potem zrozumiałam co mnie tak przestraszyło. Twarz masz przepiękną ale ten tusz to rzęs wszystko zepsuł. Nie podoba on mi się tutaj. Ale to kwestia gustu.
Po: Zdecydowanie postawiłam na pastele. Uważam, że w tym sezonie są najlepsze ; )) Ale neony też. Zmieniłam fryzurę i jej kolor, teraz twoja twarz bardzo mi się podoba.

Przed oceniam na: 8/10

Ocena ogólna: 17,5/20
Ocena: 5+

Odwiedź ptarycja_2000 na stardoll: KLIK :D 

Pozdrawiam serdecznie i prosze o komentarze.

3Jula ♥ 

3 komentarze:

| Paczi pisze...

Bardzo dziękuję za opinie..pozytywną ;P Jeśli chodzi o ten tusz chciałam, aby pasował do makijażu czyli koloru niebieskiego
patrycja_2000

3Jula pisze...

Okej rozumiem ; )) Dziękuję za komentarz ; *

BelovedLife pisze...

makijaż po jest śliczny. ♥