Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

3Jula- Fashion&Style Girl.

Dzisiaj przeprowadzę wywiad z właścicielką tego bloga- 3Jula. Oprócz wywiadu zobaczycie jej styl, apartament i dowiecie się o niej troszkę więcej. Zapraszam.

Ważne informacje :

Jula urodziła się pewnego pięknego, magicznego dnia. Rodzice nadali jej imię Julia, które wszystkim się spodobało. Obecnie nasza kochana Julia na 13 lat i mieszka w bardzo ładnym, polskim mieście. Interesuje się modą i architekturą. Na stardoll' u przybrała nick 3Jula. Ma tam swoich przyjaciół : agawojta, Bajkowoo i Doda-Julia. Dziewczyna ma unikatowy styl, jakiego nie znajdziecie nigdzie indziej! Jej znak rozpoznawczy to unikatowy, czarny berecik (projektantka : xMarutax). Posiada kilka, a dokładnie 4 kluby, o nazwach : PiM, MiP, MOOODA_ i Gimnazjalistki. I co najważniejsze jest właścicielką naszego kochanego bloga Mega Metamorofozy Stardoll. Zawsze mądra, miła i skłonna do pomocy. Wesoła, sympatyczna i oryginalna.

Oto 3Jula i jej przyjaciele :

Od lewej górnej strony : 

- agawojta, Bajkowoo, Doda-Julia, martusiatusia, BelovedLife, Demisia200 ^^^


Apartamenty 3Jula :




A teraz długo wyczekiwany... wywiad z 3Jula :)
  
Demisia200 :Od kiedy jesteś na stardoll ?
3Jula : Na stardoll jestem od 7 czerwca 2010r. Te 2 lata które tu spędziłam były, są i zawsze będą w mojej pamięci. Ci wszyscy ludzie, atmosfera.. Będę długo to pamiętać. 

D : Dlaczego wybrałas akurat stardoll, ktoś Cię do niego zaprosił ?
3J : Nie, nikt mnie nie zaprosił. Dokładnie pamiętam moment w którym zakładałam konto. Były wakacje i wertowałam Internet. I natknęłam się na stardoll. Kiedy zakładałam konto byłam podekscytow***, **e jakoś dałam radę. Kiedy się ogarnęłam wiedziałam, że w tą grę będę grać dość długo.

D : Jak często wchodzisz na stardoll ?
3J : Nas stardoll jestem 2 razy dziennie po ok. 1 h. Kiedyś siedziałam dłużej, ale teraz mam mnie czasu

D : Czy poznałas tu wirtualnych przyjaciół, których nie znasz realnie ?
3J : Ależ oczywiście. I żałuję, że nie mogę ich spotkac w realnym życiu. Takim przykładem jest Doda-Julia.

D : A czy twoi realni przyjaciele tez tu grają ?
3J : Tak. Np.: agawojta, Bajkowoo. Bardzo się z tego powodu cieszę, bo wtedy mogę liczyć zawsze na ich wsparcie.

D : Jesteś tu już sporo czasu, podobają Ci się zmiany np. studio kariery ?
3J : Jak dla mnie stardoll zmieniło się bardzo i drastycznie. Najbardziej nie podoba mi się to, że zostały wprowadzone starmonety. Przez to nie superstar są ograniczone i mogą mniej kupować. A co do studia kariery nie mam zarzutów, to dla wielu osób fajna zabawa, no cóż, że droga.

D : Jak często zmieniasz style, fryzury i makijaż ?
3J : Hmm, dobre pytanie przyznam. Zmieniam je wtedy kiedy mój stary styl się znudzi lub kiedy dostanę tzw. "olśnienia" ;D

D : Od kiedy prowadzisz bloga ?
3J : Ooo to jest dobre pytanie. Tak dokładnie to nie pamiętam. Jest mi przykro, że nie zapisałam daty, żałuję tego.. Jeśli będę mogła to sprawdzić oczywiście udzielę odpowiedzi na to pytanie.

D : Czego według Ciebie na nim brakuje ?
3J : Według mnie ? Obserwatorów i szczególnie komentatorów. Poświęcam wiele czasu na zapraszanie innych osób na mój blog, wiem, że mogę na nich liczyć i dodadzą się do obserwatorów, ale załuję, że nie komentują : (

D : Co sądzisz o redaktorach ?
3J : Nie mam co do nich zarzutów. Piszą posty, starają się. No oprócz agawojta i patix, które nie zaliczyły okresu próbnego i jestem zmuszona je wyrzucić.

D : Gdybyś mogła, zmieniłabyś bloga na zostanie redaktorką jakiegoś innego, sławnego ?
3J : Sława i pięniądze to nie wszystko. Nie to się liczy. Co z tego, ze pisałabym na tamtym blogu mi na sławie nie zależy. Wolę mój skryty blog na którym spotykam ludzi którzy są dla mnie ważni.

D : Co chciałabyś powiedzieć początkującym redaktorom blogów ?
3J : Na pewno to, aby się nigdy nie poddawali i brnęli dalej w tym co robią i co chcą robic. I jeszcze to, aby mieli radość z tego, że piszą. Jeśli takiej radości nie ma z pisania nic nie bedzie.

D : Dziękuję za wywiad i życzę sukcesów w świecie mody i urody : ).
3J : Heh, bardzo dziękuję ; ) To był dla mnie zaszczy taki wywiad.




Mam nadzieję, że artykuł wam się podobał.
Liczę na jakieś komentarze.
Miłego tygodnia <3

2 komentarze:

3Jula pisze...

O matko ;( Dziekuję za te wszystkie miłe słowa jestem bardzo zdumiona i szczęśliwa z tego, że tak o mnie sądzisz. Dziękuję ; ***

Anonimowy pisze...

Jula nie masz za co dziękować. Napisałam jaka jesteś naprawdę ;**