Obserwatorzy

sobota, 16 kwietnia 2011

Metamorfoza Tarisha33

W stroju wszystko ślicznie, jednak nie podoba mi się bluzka. Jest taka wiesz, no w "paski", i to że jeansy ją trochę "prostują" nie podoba mi sie. Wszystko super. Ja dałam strój normalny. "przed" oceniam na 8/10

SOry, ze make up wyglada nie najlepiej. Byłam zmęczona. Przepraszam, "Przed" jest śliczne 10/10. Jeśli chcesz abym make up zrobiła jeszcze raz to napisz. Tarisha33, jesteś naprawdę śliczna.


Ocena za wszystko: 18/20
Ocena: 6 (cel)
PROSZĘ O KOMENTARZE

8 komentarzy:

agawojta pisze...

Jak dla mnie też "przed" nie podobała się bluzka, a co do stroju "po" jest śliczny bo ja lubię tą kamizelkę. Makijaż bez obrazy, ale mi się nie podoba, ponieważ usta dziwnie wyglądają i oczy też "przed" mi się bardziej podoba.

BelovedLife pisze...

tą kamizelkę powinno się nakładać na bluzkę z długim rękawem, najlepiej koszulę. piękne są te buty, które użyłaś. < , 3

3Jula pisze...

Aga mówiłam, że mi tez się nie podoba, i jak Magda chcę to poprawię, czuję, że nikt nie czyta tego co piszę

agawojta pisze...

Ja to czytałam i wiem.
Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga selenagomez88.blogspot.com/ i czy mogłabym cię prosić o reklamę mojego bloga a w zamian ja mogę zareklamować twojego.

Puzia . pisze...

No i co usuwasz moje komenty Julka ?! Jak mówię,że ściągnęłas to ściągnęłas.! Bo ja Ci ten stroj pokazałam.!

3Jula pisze...

nie usuwam twoich !!

3Jula pisze...

Tarisha33 przestań nawet nie pokazałaś mi tego stroju, on mi sie podoba !! nie mów, że ty wszystko robisz a ja ściągam bo jest odwrotnie pokój pierwszy u cb, tv i kobieta co ogląda, ja to mam i ty oczywiście też!

Puzia . pisze...

A wiesz od kogo wzięłam ?! Marta18 .. a ten strój z HB to powiedziałas czy Ci prześle no i przesłałam.!