Obserwatorzy

piątek, 15 kwietnia 2011

Metamorfoza sweetgirl2610

Widać, że masz styl. Wszystko idealnie do siebie pasuje, a szczególnie ten zestaw : spódnica, bluzka i pasek. Naprawdę nie wiem po co ci metamorfoza. Jednak ją chciałaś. Ja strój zmieniła, ale buty zostawiła. Nałożyłam rajstopy, i sukienkę. Tą torebkę chciałam wziąć ci "pod pachę", ale nie dawała sie schować. "Przed" oceniam na 9/10.

Make up taki zwyczajny. Usta nie pomalowane, bez cieni, to trochę wygląda nudno. Miałam zdjąć te kolczyki ale obrazek na którym zrobiłam bez nich nie chciał się zapisać. Ja dodałam trochę więcej kredki do oczu i pomadkę z Luxe. Dałam też, cień, nie do końca zwyczajnie. Jednak taki sposób mi sie podoba. Widziałam go juz u kilku osób np. Tarisha33. Myślę, że ci się podoba." Przed " oceniam na 7/10.


Ocena za wszystko:16/20
Ocena: 5 (bdb)
PROSZĘ O KOMENTARZE ;)

3 komentarze:

agawojta pisze...

Jak dla mnie w tym stroju nie podobały się te 3/4 rajstopy, czy co to tam jest strój "po" mi się bardziej podoba choć czegoś mi brakuje, tylko nie wiem czego dokładnie może jakiejś kurtki, czy sweterka, no trudno. A co do makijażu "po" dla mnie trochę za mocna pomadka, a ten cień do oczu jest fajny.

Sam pisze...

Dziękuję, iż uważasz, że mam styl. Jednak metamorfoza przydaje mi się by się "odświezyć". Co do fryzury to serdecznie dziękuję, nie wiedziałam, że moja doll może tak dobrze w niej wyglądać.

3Jula pisze...

dzięki ;***, sory, że nie piszę