Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

Przegląd szafy juli96nati

UBRANIA


TAK-Masz u mnie wielkiego plusa za kolorystyczne poukładanie rzeczy w szafie ;).Znalazłam dużo ładnych 
rzeczy,ale wszystkich chyba bym nie pomieściła.Nie ma tutaj ani jednej pary spodni,ani sukienek.To twoje
słabe punkty. :)
NIE-Mimo iż większość twojej szafy jest ładna,znalazło się kilka nie trafionych zakupów (oczywiście to tylko moje zdanie).Szczególnie do gustu nie przypadła mi sukienka,a tak na prawdę złączona luźna bluzka na ramiączka z misiem albo pandą (nie jestem pewna co to jest : /) z niebieską spódniczką z wielką kokardą.Strasznie zniekształca figurę doll.

DODATKI


TAK-Znalazłam dużo ładnych butów.Bardzo lubię ten rodzaj butów z ''Basic''.Masz chyba wszystkie kolory tych butów (O.o).Ja umieściłam moje ulubione (i poszukiwane :D) czarne,ponieważ najlepiej układa się z nimi stylizację. :)
NIE-Zacznę od tego,że nie podobają mi się kroje butów (oprócz 2 par).Ja nie lubię żółtego (no chyba,że w neonowym odcieniu),czerwonego i pomarańczowego również nie lubię futrzanych czapek,kamizelek itp,więc to chyba wyjaśnia mój wybór.

-- olli1234n --
Zgadzacie się z moim wyborem?
Zmienilibyście coś?

1 komentarz:

3Jula pisze...

Zgadzam się ze wszystkim ;)


3Jula ♥