Obserwatorzy

wtorek, 31 grudnia 2013

Przegląd Szafy - Kaja11517

UBRANIA


TAK-W Twojej szafie znalazłam pięć ładnych darmówek: granatowe spodnie,fioletową spódnicę,czarną spódnicę,beżową spódnicę oraz czarną sukienkę z nadrukiem.Pozostałe rzeczy są przydatne do wielu stylizacji. :)
NIE-Nie jestem fanką stylu ''emo'',który figuruje w Twojej szafie.Nie podoba mi się również futrzana kamizelka oraz dwuczęściowy kostium-nigdy za nim nie przepadałam.

DODATKI


TAK-Tutaj znalazłam o wiele więcej rzeczy,które przykuły moją uwagę.Znalazły się tutaj aż trzy pary trampek,rozsznurowane glany,czarne platformy oraz wiele innych butów i nie tylko.Moimi osobistymi faworytami są:czapka z ''Mortal Kiss'',okulary z ''beastiy'' oraz wydłużające nogi zakolanówki z ''Windows on the World''. :)
NIE-Szczerze nie wiem jak mam opisać mój wybór,więc po prostu nie jest to mój styl.

-- olli1234n --

1 komentarz:

3Jula pisze...

Znów się ze wszystkim zgadzam :)


3Jula