Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Przegląd szafy simba2854

 Witajcie! W tym tygodniu nie miałam dużo czasu, więc przepraszam za tak małą ilość postów. Przejdźmy do przeglądu.

Ubrania:





Tak- Masz bardzo mało ubrań w szafie. Trudno było znaleźć cokolwiek. Wreszcie znalazłam małą grupkę ciekawych ubrań.



Nie- Dodałam tutaj ubrania, które najbardziej nie przypadły mi do gustu. Znalazły się tu między innymi spodnie, które mają okropny krój i bluzka z dziwnym printem. 

Dodatki:




Tak- Nie miałam wielkiego wyboru ale znalazłam garstkę ładnych rzeczy, na które warto zwrócić uwagę typu torebki z basica czy botek nelly. 

Nie- Znów ten kaszkiet ;_; jejku czy on mnie prześladuje? Platformy nie wyglądają za fajnie i zakładam że nigdy nie użyłaś ich do stylizacji. 

PS. Przepraszam za dwa inne tła.

Pozdrawiam ♥ eskaxd...

Brak komentarzy: