Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Przegląd apartamentu-Marysia...xD

Miałam ocenić pokój, w którym się znajdujesz lecz on wygląda tak:


Więc wybrałam pokój, który mi się najbardziej podoba. Miałam z tym problem bo wszystkie pokoje masz zaczęte, ale nie dokończone lub po prostu są okropne. Jedyny, który mogłabym ocenić jest ładny, lecz to po prostu wnętrze i dodałaś jedynie poduszki. Więc wybrałam ten:

wygląd
Ogólnie pokój nie jest zbyt dobrze wykonany. Miał być chyba jakiś pokój gościnny lub jadalnia, może salon. 1/5
-kolorystyka
Kolory pasują do siebie, lecz wygląda to nudno. 2/5
-pomysłowość
Nie widzę tu zbyt dużego pomysłu na pokój. 2/5
-szczegóły
Szczególy takie jak kwity, czy wazon OK, ale reszta nie pasuje do siebie, jest nudno i widać pełno niedociągnięć. 2/5
-perspektywa
Może perspektywa jest. lecz niedopracowana. 3/5
-suma (25 pkt. max)
10/25

~~agawojta~~

Brak komentarzy: