Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Metamorfoza: Babcia_Jadwiga

Kolejna metka...





Przed: Masz w szafie tylko kilka ciuszków! Ta stylizacja niezbyt mi się podoba, jest niedokończona (nie ma m.in. dodatków).
Po: Nie miałam zbytniego pola do popisu i nie jestem z metki zbytnio zadowolona. Zakochałam się w tych szpilkach. Dodałam połyskujące legginsy, zwykły czarny top i różową bransoletkę.



Przed: Farba o kolorze prawie białego blondu jest według mnie tandetna. Fryzura jako tako ujdzie. Makijaż oka jest wykonany dosyć równo. Części twarzy są dobrze rozmieszczone. Karnacja jest... dziwna? Kolczyk nie pasuje tutaj w ogóle, bo cały outfit jest raczej w stylu glamour.
Po: Masz tylko dwa cienie i jedną szminkę! Zmieniłam fryzurę i kolor farby na taki, który nie gryzie się z karnacją. Oczy pomalowałam w odcieniach nude. Czerwoną szminkę zostawiłam. Żadna biżuteria (masz jej malutko) nie pasowała. 


                                   
                                                                             ZawszeHannah1


1 komentarz:

Unknown pisze...

Strój przed, makijaż po