Obserwatorzy

środa, 9 października 2013

Przegląd szafy martynka782

Ubrania:



Tak- Bardzo spodobały mi się spodnie galaxy, które są zaskakująco ładnie wykonane. Co do T-shirtu z pistoletem, uważam że przyda się do wielu stylizacji.

 Nie- W twojej szafie znalazła bym wiele brzydkich rzeczy, ale wybrałam te które najbardziej mi się nie spodobały. Marynarka z nike to może i jest oryginalna, ale mało przydatna. Patrząc się na złotą spódnicę przychodzi mi na język tylko jedno słowo- kicz.

Dodatki:



 Tak- Masz bardzo dużo ładnych dodatków. Przede wszystkim spodobały mi się trampki, które mają śliczny miętowy kolor. Znalazłam też romantyczne kocie okulary, zdobione kwiatkami, które dodałam już do swojego must have.


Nie- Trudno było znaleźć jakieś brzydkie rzeczy, więc osobiście nie jestem zadowolona z owoców mojej pracy. Najbardziej nie podobają mi się niebieskie buty na koturnie, które wyglądają trochę dziwnie.  Nie podoba mi się także ten kaszkiet w kropki, który jest już od kilku lat niemodny. 

Pozdrawiam ♥ eskaxd...

1 komentarz:

3Jula pisze...

Zgadzam się prawie ze wszystkim :D


3Jula