Obserwatorzy

czwartek, 10 października 2013

Metamorfoza Karocia66

Witam wszystkich ;* Dzisiaj kolejna metamorfoza, jutro lekcje skrócone i o 11 wracam do domu *-*


 Przed: Stylizacja byłabym dużo, dużo lepsza gdyby nie te spodnie. W ogóle tu nie pasują i wszystko psują.
Po: Szafę masz pustą i miałaś tylko wieszak z paroma ubraniami, więc wiele nie mogłam zrobić :c Ale te spodnie są świetne.

Przed: Części twarzy są źle ustawione. Tych ust i nosa nie lubię. Makijaż jest trochę krzywy.
Po: Zbyt wiele nie mogłam zrobić ale użyłam 3 cieni: czarnego, czerwonego, szarego. Do tego 2 tusze, pomadka c:


Pozdrawiam, 3Jula ♥


2 komentarze:

Mizuki pisze...

Dzięki, świetna metamorfoza, tylko ten makijaż mi do gustu niezbyt przypadł, ale przerobiłam go na taki wmoim stylu :)

E.l.l.e.n.a. pisze...

Świetny makijaż w PO. Nie mówię że te kolory są idealne ale sposób w jaki make'up jest wykonany. Te oczy są bardzo smutne a przez ten makijaż optycznie oczy są ładniejsze.
Pozdrawiam :)