Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

Metamorfoza koloproseum123

Jako moją pierwszą metamorfozę na tym blogu, dodaję metamorfozę koloproseum123



Przed : Stylizacja jest ładna, jedyne co mi tu nie pasuje to kurtka. Mam wrażenie, że pogrubia doll.
Po : Stworzyłam heavy metalową stylizację. Ja osobiście lubię taki styl, więc mi się podoba. W Twojej szafie zabrakło mi innej czarnej kopertówki.


Przed : Masz ładną doll. Bobrze dobrane części twarzy. Wszystko mi się podoba.
Po : Ciężko było mi coś stworzyć, ponieważ Twoja doll mi się podoba. Najchętniej bym nic nie zmieniała. Ale żeby było, to zmieniłam fryzurkę. Oczy pomalowałam czarnym i szarym cieniem. Na policzki nałożyłam blady róż. Usta - co wyszło mi najgorzej - pomalowałam jasnoróżową szminką, a na to dodałam błyszczyk.

Gangster-Kot

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba ;d Prosiłabym tylko o większe obrazki :)


3Jula (przepraszam za anonima laptop taty)