Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

Metamorfoza koloproseum123

Witajcie :) Znów powracam z tym samym pytaniem. CO SIĘ DZIEJĘ Z REDAKTORKAMI OD METAMORFOZ :C ?
Zatrudniłam 2 nowe redaktorki od metamorfoz na okres próbny.
Niestety złapało mnie jakieś choróbsko i fatalnie się czuję, dlatego nie wiem kiedy znów coś dodam, chyba, że w tygodniu jak może nie pójdę do szkoły. Mam nadzieję, że mama zwolni mnie z wf bo ostatnio strasznie go znienawidziłam z powodu mojej nauczycielki. Ogólnie całą szkołę znienawidziłam bo w 3 klasie kiedy mam egzaminy oni mi nagle zmieniają nauczyciela z matematyki, fizyki i informatyki. A właśnie w tym kierunku chciałam iść do liceum ! Po prostu cudownie. Zapewne nikt tego nie przeczytał ale napisałam to nawet nie wiem dlaczego haha ;d Zapraszam do metamorfozy koloproseum123.


 Przed: Stylizacja w ciekawym stylu. Mi jednak nie pasuje ta kurteczka. Odbiega kolorystycznie od reszty. Zamiast niej dałabym coś w kolorze czarnym np. :)
Po: Zupełnie inny styl. Te spodnie uwielbiam bo wyglądają cudnie z prawie wszystkim. Nie wiedziałam jaką dać torebkę, na końcu zdecydowałam się na ten ciekawy worek ;)

Przed: Całkiem mi się podoba. Nie lubię jedynie tych brwi i tego kształtu twarzy. Co do makijażu jest starannie wykonany ale średnio pasuje do twojej stylizacji. Ale jest dobrze :)
Po: Inaczej ustawiłam części twarzy. Oczy pomalowałam czarnym, szarym i białym cieniem. Do tego czarna kredka i eyeliner. Policzki musnęłam pudrem a usta pomalowałam pomadką. Zmieniłam kolor włosów :)


Pozdrawiam, 3Jula ♥



1 komentarz:

justinks pisze...

Mogę też metamorfoże?
TruskawkaPati