Obserwatorzy

sobota, 14 września 2013

...

Jak zapewne zauważyliście, od bardzo dawna nie dodałam tutaj żadnego postu... 

Przykro mi to mówić, ale odchodzę z bloga. Nie mam na to tak naprawdę żadnego, sensownego wytłumaczenia. Dodam tylko, że od pewnego czasu stardoll już mnie "nie kręci"... 95040447373 razy bardziej wolę zajmować się PRAWDZIWĄ modą (tz. w realu) niż robić metamorfozy na stardoll. Przepraszam, was. Ale uszanujcie mój wybór.

Chciałam bardzo podziękować właścicielce 3Jula, że dała mi szansę i przyjęła do ekipy swojego bloga. Dziękuję też wszystkim redaktorkom i czytelnikom bloga, że komentowali oraz czytali moje posty. :) Jesteście wspaniali! ;*


Bye, Bye!
:C

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

O jaa ;c Na prawdę bardzo mi przykro, że odchodzisz :c Ale trzymam za Ciebie mocno mocno kciuki i życzę na prawdę powodzenia.



3Jula (przepraszam za anonima laptop taty)

Antosiala pisze...

Dziękuję! ♥ ♥ ♥ ♥