Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Metamorfoza tula123



Przed: Bardzo ładnie i lekko. Nic nie mam do zarzucenia.
Po1: Spodobał mi się ten błękitny top, a że mamy lato to musiałam go użyć. Rozjaśniłam nim trochę całą stylizację. Masz bardzo ciekawą szafę.
Po2: Ładny top w zebrę. Pod nim jest sukienka. Co prawda darmówka, ale świetnie się prezentuję
w połączeniu z resztą.

 
Przed: Jest tak dobrze, że nie mogę się niczego przyczepić. Jedynie pasemka włosów wydają mi się niepotrzebne
Po: Lekki kobiecy makijaż stworzyłam dzięki fioletowemu i różowemu cieniu do powiek. Na policzki dałam lekki róż.
 
Jak myślicie ? Lepiej przed czy po ?



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się ani przed ani po

3Jula pisze...

Stylizacja po1, makijaże oba ;)


3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Stylizacja nie podoba mi się do końca żadna. W Przed byłoby świetnie, gdyby nie bransoletka i torba, a w Po1, gdyby torba była bardziej dopasowana do reszty. Po2 nie jest w moim stylu. Co do makijaży, w Przed widzę świetnie podkreślone oczy. Po też jest okej, ale moim zdaniem, jak na te oczy- zbyt naturalnie.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com