Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Metamorfoza Antosia_

Witajcie ;)
Jak tam pierwsze dni wakacji? U mnie w miarę, pogoda lekko nawala, ale mam nadzieję, że w weekend będzie ładna, gdyż jadę nad morze ze znajomymi ;)
Chciałabym przeprosić, że nie dodawałam metamorfoz, ale internet trochę mi się psuł (musiałam zmienić przeglądarkę, zainstalować aplikacje, i nowego flash player'a, by wejść na stardolla ;p).

Dzisiaj metamorfoza Antosia_ , którą miałam dodać dwa dni temu, ale jak już wspominałam - internet mi nawalił.








Przed: Dollka godna podziwu ;) Podobają mi się rysy twarzy, jedynie do czego mogłabym się przyczepić to fryzurka, za którą nie przepadam. Makijaż ładny i delikatny. Zero naszyjników, kolczyków i innych pierdół za co duży plus.

Po: Ja postawiłam na letni, wakacyjny look. Użyłam trzech cieni - jasnożółty, melonowy i czerwony, dodając do tego białe kreski eyelinerem na dolną powiekę oraz pogrubiający tusz do rzęs i wydłużający tusz na górne rzęsy . Policzki pomalowałam dwoma warstwami pomarańczowego pudru. Na usta nałożyłam dwóch pomadek - najpierw  cytrynową, później jasnoczerwoną. Do całości dodałam włosy ombre, które według mnie oddają charakter wakacyjnego makijażu ;]








Przed: Zwykła, prosta, szara stylizacja - nie mam się do czego przyczepić. Wszystko ze sobą współgra. Spodobał mi się pomysł z butami - ciekawe połączenie.

Po: Nie mogłam oprzeć się tej białej bluzce - musiałam ją wybrać ;3 . Nałożyłam dwie spódniczki, czarna pod spód, a we wzorki na wierzch. Do tego różowe okulary i czółenka, które jak dla mnie najbardziej mi pasowały. Nie byłam pewna co do tej torebki. Wahałam się, czy założyć ją, czy nie. Po ponad pięciominutowym przemyśleniu, postanowiłam ją założyć. Jak i w makijażu, tak i tutaj chciałam stworzyć coś letniego, mam nadzieję, że mi się udało ;)


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dobry opis, ja też nie lubię tej fryzury ;/;/ Makijaż po, stylizacja tak samo :***<3

Anonimowy pisze...

Dobry opis, ja też nie lubię tej fryzury ;/;/ Makijaż po, stylizacja tak samo :***<3

Anonimowy pisze...

Bardzo fajnie po. Makijaż i stylizacja super. A fryzury też nie lubię

3Jula pisze...

Makijaż po, stroje oba ;)


3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Po lepiej. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com