Obserwatorzy

niedziela, 28 lipca 2013

Metamorfoza Ovwocova



Przed: Mam mieszane uczucia. :/ Podoba mi się połączenie kurtki bluzki spodenek i trampek. Według mnie te tatuaże tutaj nie pasują. Tak samo jak naszyjnik z krzyżem, oraz bransoletka kolczatka. Spodenki wystają spod bluzki, a to bardzo nienaturalnie wygląda... 
Po 2: Kocham tą bluzę! ;* Ubrałam Ciebie prawie identycznie jak niedawno samą siebie. Uważam, że efekt jest fajny i ciekawy. :))
Po 2: Bardzo spodobała mi się ta sukienka :)) postanowiłam więc zrobić z nią stylizację. Najpierw dodałam płaszczyk, potem torebkę. Szukałam zwykłych czarnych platform, ale takich nie znalazłam, dałam więc te same buty których użyłam w stylizacji PO 1.



Przed: Nie podoba mi się, kompletnie nie mój styl. :( Części twarzy są niezłe, nie podobają mi się brwi. :C
Po: Haha! Nie sądzę, aby komuś się to spodobało! :P Ale mi się podoba! :D Masz mało cieni (4: czarny, biały, szary oraz darmowy-zielony). Użyłam czarnego i białego cienia, pogrubiającego tuszu do rzęs oraz błyszczyka. Chciałam jakoś przykryć te brwi- dałam te uroocze okulary.. :D Zmieniłam fryzurę. Ostatnio bardzo mi się ona podoba! :D

Lepiej przed czy po? :_)


2 komentarze:

3Jula pisze...

Bardzo podobają mi się stroje po ;) Nawet podobają mi się te okulary w makijażu po :) Przed jest nie w moim stylu ;)



3Jula

Equess pisze...

Stylizacja "po1", co do makijażu żaden jakoś niespecjalnie mi się podoba ;)