Obserwatorzy

niedziela, 28 lipca 2013

Must Have #1

Wprowadzam dla Was dział "Must Have". Większość z Was, wie co będzie w nim przedstawiane. Co jakiś czas, będę wyszukiwać w StarPlazie, ciuchy, dodatki, które według mnie są godne zakupu.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was 3 rzeczy, które warto mieć w swojej szafie.
1.
Wybrałam bluzeczkę ze sklepu "Riviera", kosztuje ona 9sd, nie jest aż taka droga. Ma fajny i prosty krój. Ładnie prezentuje się na Doll. Idealna do eleganckich i luźnych stylizacji.

2.
Śliczna i elegancka marynarka ze sklepu "IT GIRLS", kosztuje 15sd. Marynarka powróciła do tego sklepu, i nie wiadomo na ile zagości. Mi się bardzo podoba. Będzie pasowała do każdej stylizacji.

3.
Uniwersalna i ładna spódniczka z "Killah". Jej cena wg mnie jest wygórowana, 15sd, wydaje mi się, że to dużo. Ale sądze, że się bardzo przyda.

I teraz czas na stylizacje, z wybranymi przeze mnie rzeczami.

Czy posiadacie te rzeczy?
Czy jest to dobry wybór?
Która stylizacja się Wam podoba?
naturalgirl222

4 komentarze:

3Jula pisze...

Te rzeczy świetnie prezentują się w stylizacjach jednak uważam, że powinnaś robić a artykułach taką segregacje, raz buty, raz bluzki, raz płaszcze bo tak dziwnie, że 3 rzeczy wyrwane z kontekstu. Nie posiadam żadnej z tych rzeczy ale mam podobną spódnicę.



3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

3Jula, dzięki za opinie i za radę. Dostosuję się do niej ;*

naturalgirl222

T pisze...

Podoba mi się stąd tylko marynarka jet cudowna <33 Ale stylizacje nie powiem,podobają mi się :)

Anonimowy pisze...

Wszystkie stylizacje ładne, ciuchy są fajne, niestety nie posiadam żadnego z nich ;/ Nie jestem ss i nie mam sd :(