Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Metamorfoza Avril_doll6

Na wstępie chciałabym bardzo przeprosić za to, że tyle nie pisałam ale miałam duże problemy osobiste a później kiedy byłam już gotowa aby wrócić szlak trafił mój internet. Wyczerpał się limit. Ale już nie zanudzając metamorfoza Avril_doll6.


 Przed: Mam mieszane uczucia. Jakoś nie podobają mi się te spodnie i te buty. Bluzeczka też troszkę wystaje.
Po: Kiedy zobaczyłam tą bluzeczke od razu wiedziałam że ją dodam i połączę ją ze spódnicą. Do tego cudne platformy. Jak torebkę dałam 1 w kwiaty i drugą zwykłą brązową. W po1 dałam bolerko a w po2 je usunęłam.

Przed: Jeśli chodzi o części twarzy to lubię te brwi, nos i nawet całkiem usta i oczy. Kości policzkowe ładnie uwydatnione. Ale nie podoba mi się ustawienie części twarzy. Fryzura śliczna.
Po: Makijaż pod kolor stylizacji, jak zwykle. Usta pomalowałam błyszczykiem, policzki pudrem, oczy cieniem pomarańczowym, różowym i brązowym. Ustawiłam inaczej części twarzy.


Pozdrawiam, 3Jula ♥

Brak komentarzy: