Obserwatorzy

wtorek, 3 września 2013

Przegląd szafy tula123

Witajcie. Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale mam ogromny problem z internetem a raczej z jego brakiem. Dlatego jestem u koleżanki i razem robimy przegląd szafy dla tula123.



UBRANIA:

"TAK" - Nie masz zbyt dużej szafy, jest taka zwyczajna. Tylko parę ciekawszych rzeczy udało nam się wybrać.

"NIE" - Masz w szafie dużo starych rzeczy, przypominających starego stardoll. Nie lubiłam go xd



DODATKI:
"TAK" - Znów nie wiem co napisać. To samo co przy ubraniach. Masz całkiem ciekawą szafę ale nie jest to jakieś wow.

"NIE" - Od razu te rzeczy mi się nie spodobały. Są raczej bezużyteczne.



Pozdrawiam, 3Jula ♥


3 komentarze:

Vanessa_1Diva pisze...

Nie zgadzam się z tym przeglądem nawet w 50%..

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ;*

Anonimowy pisze...

A ja czekam na kolejne metamorfozy, bo wchodzę na stronę już od tygodnia czekając aż pojawi się moja metamorfoza, a jej nie ma... Wiem, że muszę czekać w kolejce ale tu ostatnio nie pojawia się nic nowego

3Jula pisze...

Przeczytałeś anonimie post z przeprosinami ? Dopiero dzisiaj odzyskała internet a to nie moja wina, że reszta nic nie dodawała :C