Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Makijaż od naturalgirl222

Wiem, że skończył się okres próbny redaktorek, ale ja chciałabym dać coś od siebie. A mianowicie wykonam dla Was makijaż.
Będzie on jasny, letni i dziewczęcy.

1. Potrzebne kosmetyki.
 2.Wykonanie makijażu.
A) Malujemy wzdłuż oka cieniem w kolorze niebieskiego, trzy warstwy.
B) Kolorem żółtym malujemy środkową część powieki, tak aby przykryła trochę niebieski cień, trzy warstwy.
C) Cieniem zielonym malujemy również wzdłuż oka, lecz trochę niżej niebieskiego, dwie warstwy.
D) Beżowym cieniem malujemy wewnętrzne kąciki oka, dwie warstwy.
E) Podkreślamy cały makijaż oka, tuszem wydłużającym.
F) Cały makijaż dopełniamy malując usta najpierw szminką z kolorem intensywnego różu, a później bladą szminką.
G) Kości policzkowe malujemy najpierw bronzerem, a następnie różem.

3. Gotowy makijaż.
Czy podoba się Wam makijaż?

Chciałam jeszcze podziękować raz 3Jula za szansę pisania, na tym blogu. Nie mogę uwierzyć, że te 2 tygodnie tak szybko minęły. Mam nadzieje, że jeszcze z Wami pozostanę, bo na prawdę miło się pracuje, bardzo miła atmosfera,i dzięki temu poznałam fajnych ludzi. Czasem trzeba było znieść i krytykę, ale dla mnie krytyka jest motywująca. Dziękuję raz jeszcze. Pozdrawiam wszystkich ;)
naturalgirl222 ;*

1 komentarz:

3Jula pisze...

Bardzo ładny, kolorowy makijaż <3 Dziękuję za te miłe słowa :)


3Jula