Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Metamorfoza StylistaDemi456

Dodam dzisiaj metamorfozę użytkowniczki StylistaDemi456

 PRZED: Stylizacja mi się bardzo podoba. Kolorystyka cudna. Świetnie dopasowane ciuchy. Dla mnie oryginalna i ciekawa stylizacja.
PO: Wykonałam stylizację w podstawowych kolorach. Trochę na sportowo, i wydaje mi się, że buty fajnie pasują do tej stylizacji. Mnie się podoba.

PRZED: Doll ładna. Fajne elementy twarzy. Makijaż starannie zrobiony. Nic nie mam więcej do powiedzenia, mi się podoba.
PO: Fryzurę zmieniłam, i wydaje mi się, że fajnie pasuje do Twojej Doll. Brwi miałaś za wysoko, więc je obniżyłam. Makijaż w trzech kolorach kolejno: czarny, fioletowy i biały.
Do tego podkreśliłam usta różową szminką.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222


3 komentarze:

Unknown pisze...

ubiór po , makijaż przed ;)

Anonimowy pisze...

Stroje obydwa ładne. Makijaż przed

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Przed jest genialny. Makijaże oba. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com