Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

Metamorfoza tacataDiva

Impreza zbliża się wielkimi krokami. Jeszcze 3 dni kochani, 3 dni !!!

Plakat dla przypomnienia :

 
 
Metamorfoza :)
STRÓJ
 
Przed: Stylizacja bardzo ładna :) Podoba mi się różowa sukienka lecz nie za bardzo pasują do niej sandałki
Po1: Prosta, ładna, gustowna stylizacja. Podoba mi się. Chciałam użyć jakiś czarych szpilek, lecz niestety ich nie posiadałaś
Po2: Fajna fioletowa koszulka, a w połączeniu z białym żakietem... Rewelacja !



MAKIJAŻ
Przed: Styl wampira... Co by powiedzieć ? Jedno wielkie Nie. Kiedyś może była taka "moda", ale to już przeszłość
Po1: No i tu mi się podoba ! :) Czarwone usta i dużę oczy. Mmm... Do tego krótkie włosy i szary cień do powiek. Cudo !
Po2: Taka sama wersja lecz zmieniłam włosy i ich kolor.
 
Jak myślicie ? Lepiej przed czy po ?

3 komentarze:

3Jula pisze...

Strój po2, makijaż po ;) Ja nie obiecuję, że będę na całej imprezie ale postaram się być jak najdłużej i zdążyć na większość :)


3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Oh, nie mogę się doczekać imprezki ;* Metamorfoza fajna i wszystko po ;)

naturalgirl222

FunComTv pisze...

Dziękuję. Ja też nie mogę się doczekać imprezki. Jeżeli u mnie się koniec roku przedłuży to najwyżej przesuniemy wszystko o godzine ;p Jesze napiszę na blogu :) Pozdrawiam!