Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

Metamorfoza martynka782

Dzisiaj wykonam metamorfozę dla użytkowniczki martynka782

STYLIZACJA
PRZED: Nie podoba mi się. Straszny bałagan jest w Twojej stylizacji. Ta spódnica, w ogóle nie pasuje do takiego zestawu. Ale, ale byłoby dobrze, gdybyś zmieniła tą kurteczkę, na czarny płaszcz i dała jakąś torebkę.
PO: W szafie nie masz fajnych ciuchów. Spodobała mi się ta sukienka z której zrobiłam spódnicę. Buty zostawiłam, bo żadnych innych ładnych nie posiadasz. Ja jestem zadowolona z tej stylizacji.
A i w każdym pokoju masz inną stylizację, ale musiałam wybrać tą, gdzie była garderoba.
MAKIJAŻ
PRZED: Twoja Doll według mnie wygląda sztucznie. Kolor skóry również nie jest trafiony. I ten napis, stanowczo mówię nie.
Wybrałaś taką fryzurę, to powinnaś dopasować do niej brwi. Usta też jakoś mnie nie przekonują, nie potrzebny jest ten błyszczyk. Policzki i oczy również są źle pomalowane.
PO: Nie było tak łatwo. Miałaś mało cieni, ale jakoś dałam rady. Nienawidzę tych oczu, źle się na nich maluje.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po ?
naturalgirl222


8 komentarzy:

3Jula pisze...

Strój niestety żaden, makijaż po ;))


3Jula

Anonimowy pisze...

Właśnie się mylisz natural . Martynka śliczny strój a ty zrobiłaś okropny . Przed: Make-up jest ładny tylko te poliki. Po:Make up spoko tylko bez mega rzęs jak w przed nie wygląda super . Z tą fryzurą do bani wygląda ( oczywiście w po ) a napis jest fajny. Tyle ode mnie .

Agata | naturalgirl222 pisze...

Ahaa. Spoko. To Twoje zdanie. Jest to tylko metamorfoza !

naturalgirl222

Bivonciak pisze...

Po wszystk strój poo<3

Bivonciak pisze...

Po wszystk strój poo<3

Bivonciak pisze...

Po wszystk strój poo<3

Bivonciak pisze...

Po wszystk strój poo<3

Bivonciak pisze...

Nw czemu napislo tyle razu jutro n kompie uusune