Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

Przegląd szafy MegaCzarnykotek

Cześć!
Jednak znalazłam trochę czasu aby dodać posta :)
Nauczyciele zadają prace domowe choć już dawno po wystawieniu ocen...
 Gdziej jedziecie na wakacje? Piszcie w kom.!
Ja jadę do Anglii a potem do Chorwacji :)

Zaczynamy!
Dziś zrobię przegląd szafy użytkowniczce MegaCzarnykotek, ma 49lvl i NSS

Ubrania:
Tak: OMG! Twoja szafa jest pełna takich cudeniek!
No po prostu cud, miód i maliny!
Nie: Kolejny raz widzicie: pstrokate= brzydkie.

Dodatki:


Tak: Piękne naszyjniki.Widzicie ten pod którym są zielone kropki-
 moja mama ma taki w realu xd
Nie: Kicz, kicz i jeszcze raz kicz.

Ocena:
Twoja szafa jest duża, pełno w niej świetnych ubrań!
Dostajesz 8,5/10!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Anglia? Chorwacja? Zazdroszcze :(

Co do przegladu nie zgadzam sie tylko ze spodniami z rzeczy na tak.

Unknown pisze...

Ja jadę do Paryż (Disneyland) już się nie mogę doczekać. :)
Słuszne wybory. :)

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Dzięki za miłe kom.!

Unknown pisze...

Ten pasek z na "nie" to myślałam że nie wyrobie ten pasek jest jednym z lepszych pasków na stardoll. Sołłłł
~polusia175