Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

Metamorfoza haniusia97 + 200 obserwatorów!

Witam Was serdecznie i z uśmiechem. Wreszcie mamy 200 obserwatorów :) Cieszę się z tego powodu ogromnie bo to dla mnie duży sukces. Z tej okazji mam mały prezent dla obserwatorów i osób które skomentują ten post. Za najlepszy komentarz mam dla kogoś 250sm lub ubrania ze Starplazy o takiej wartości. Piszcie, piszcie. Wyniki dodam jutro :)
 Wiem, że 250sm to nie jest dużo ale to wszystko co mam :c

 Przed: Postaram się pisać jak najkrótsze opisy. Jak dla mnie jest super, może usunęłabym jedynie ten tatuaż z gwiazdką.
Po1: Próbowałam coś wykombinować z tym naszyjnikiem, które jest bardzo intrygujący. Mam nadzieję, że coś z tego wyszło.
Po2: Stylizacja jak najbardziej przypadkowa. To znaczy, że powstała zupełnie niechcący. Długo zastanawiałam się nad torebką.
Po3: Chciałam bardzo użyć tej bluzki, więc kombinowałam jak mogłam. Ta spódnica wydawała mi się idealna do tego, ale teraz się waham. No sama nie wiem ;c

Przed: Podoba mi się chociaż wydaje mi się, że przez to, ze makijaż jest taki "owalny (?) to twarz jest wydłużona i fryzura dodatkowo ją wydłuża. Zmieniłabym kolor ust na lżejszy.
Po1: Kolor dobrany kolorystycznie do spódnicy. Uwielbiam tą karnację w połączeniu z tym kolorem włosów.
Po2: Postawiłam na mocny akcent w postaci kredki do oczu. Reszta w raczej stonowanych barwach.
Po3: I tutaj już zwyklak. Stonowane kolory, w szczególności brązy.


Pozdrawiam, 3Jula ♥
(wyniki dodam jutro wieczorem)

11 komentarzy:

Unknown pisze...

Strój Przed - Po3 a Makijaż Po3

niebieskapusia8

Anonimowy pisze...

Juleczko ! Wiem ze Ty gdybys miala wiecej wszystko nam bys oddala ! I wiem ze ty na pewno zasluzylas na tyle obserwatorow ! :) I nie , nie dziekuj bo ja powiedzialam prawde :) Vivat Dla Juli ! Hip hip ! HURA ! Hip hip ! HURA ! Hip hip ! HURA !

Anonimowy pisze...

Jeju kim jest ten kochanh anonim? :o ♡


Serdecznie dziekuje :*
3Jula (przepraszam, ze dodane jako anonim)

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

:) ŁŁadna metka- jak to zwykle :) Wielkie gratki macie 200 obserwatorów! To duży sukces!

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

:) ŁŁadna metka- jak to zwykle :) Wielkie gratki macie 200 obserwatorów! To duży sukces!

Unknown pisze...

Metamorfoza po3 spodobała mi się najbardziej. Śliczna stylizacja ;)
Z okazji 200 obserwatorów chcę Ci pogratulować ! Przy okazji podziękować również załodze bloga :) Jest świetny i choć czasami nastają chwile "kryzysu" mało czasu i wgl. to nie zmienia faktu, że uwielbiam ten blog. Sam pomysł założenia tego bloga wydaje mi się genialny. Gdy pierwszy raz znalazłam się na tej stronie, od razu wiedziałam, że będę tu często zaglądać. Rozumiem co to znaczy mieć własną stronę, że wiąże się z tym jakiś obowiązek, sama prowadzę stronkę z własnymi opowiadaniami i mało kiedy znajduję czas by napisać kolejny rozdział, a inni domagają się dalej ! Mam nadzieję, że bark czasu nigdy nie zniechęci Cię do prowadzenia bloga i osiągniesz jeszcze dwa razy większy sukces :)

Milena Awataria pisze...

Ja :) I naprawde Julus t zaslugujesz na tyle obs. :)
Zalozylm konto

Anonimowy pisze...

Jeju dziekuje :))) Chcialabym Tobie wreczyc te 250sm. Napisz na co chcialabys je przeznaczyc (rzeczt ze starplazy?)


3Jula

Anonimowy pisze...

Jeeeej jakie to mile :( Seeerdecznie Ci dziekuje za to co napisalas, za pisanie na blogu, za wszyystko.


3Jula

Milena Awataria pisze...

Julka <3 Nie moge przyjac tego. :)

Anonimowy pisze...

No cos Ty! Chce Ci wreczyc moje 250sm, napisz co bys chciala ze starplazy :)))

3Jula