Obserwatorzy

piątek, 13 czerwca 2014

Nowe redaktorki

Cześć wszystkim.
Jak dobrze wiecie niżej w poście został ogłoszony casting na redaktorkę (nadal trwa). 
Wybrałam już 3 osoby (2 przy poprzedniej konsultacji z HardPinkGirl7) i 1, którą wybrałam sama ale sądzę, że HardPinkGirl7 się zemną zgodzi. A są to:
1. ASIAPATI (do metamorfoz)
2. Drzuzana (do przeglądów szaf)
3. PARKERKA (do metamorfoz)
Postanowiłam tez dać 2 i ostatnią już szansę dla niebieskapusia8.

Teraz moja prośba do redaktorek:
-dodawajcie etykiety,
-starajcie się robić staranne zdjęcia aby na blogu było przejżyście
-w zakładce "kolejka do metamorfoz" utworzę waszą własną kolejkę: będziecie mi podawać osoby, które mam dopisać, wykreślić itp. (czasami robię to z opóźnieniem, ale nie martwcie się tym)


Zaproszenia do współpracy na blogu czekają w emailu.

Życzę powodzenia! :*

Brak komentarzy: