Obserwatorzy

niedziela, 8 czerwca 2014

Metamorfoza maluma10

Pamiętam jeszcze ten moment kiedy codziennie zaglądałam na bloga z ciekawością czy ktoś skomentował moją metamorfozę, czy komuś się ona spodobała. Teraz tak nie jest. Często mi się wydaje, że nie ma dla kogo pisać ;c

 Przed: Jak dla mnie super połączenie. Nic dodać nic ująć :)
Po: Proste połączenie spodni z wysokim stanem i krótkiego t-shirtu. Zwykłe dodatki jakoś poprawiły stylizację.



Przed: Makijaż oka bardzo ładny, całkiem dobrze to wszystko wygląda. Niestety nie lubię tych ust :C
Po: Makijaż w odcieniach granatu, fioletowe usta, inna fryzura. Jeju tak dawno nie pisałam takich opisów, ze aż wyszłam z wprawy :c


Pozdrawiam, 3Jula ♥

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

też tak mam :c
no i brak motywacji kiedyś blog
miał paru wiernych czytelników

metka po

HardPinkGirl7

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Ładna metka, ty masz przynajmniej redaktorów co piszą a ja to wgl. staram się na marne zuzkabluzka.blogspot.com

Iza pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Iza pisze...

Super. :)