Obserwatorzy

czwartek, 5 czerwca 2014

Metamorfoza Czekoladna2001

Witam!
No więc.. Dzisiaj przeprowadzę metamorfozę na użytkowniczce czekoladna2001 :)
Zapraszam.

Na sam początek przyjrzyjcie się temu co stworzyła właścicielka konta!:


Opis: Stylizacja bardzo prosta, bez żadnych 'ochów i achów', a szafę masz bardzo obszerną i dobrze uzupełnioną! Kolejnym minusem jaki tutaj zauważyłam jest jednolitość, jednym słowem: Zdecydowanie za dużo żółtego! No, ale muszę przyznać, że po dłuższym wpatrywaniu się stylizacja najgorzej nie wygląda...
Ocena: 5/10 :)


Opis: Byłoby OK, gdyby nie sztuczne kreski, które nachodzą na włosy dollki, zmień to jak najszybciej bo wygląda to nieestetycznie!  Na dodatek makijaż oka wykonany jest nierówno. Szczerze powiedziawszy to BARDZO się cieszę, że postanowiłaś zostawić naturalne usta, no może użyłaś szminki w odcieniach nude, ale nie wygląda to sztucznie, ani za pstrokato (?) Co do fryzury i części twarzy to nie mam im nic do zarzucenia!

Ocena: 6/10 :)

Teraz pora na  to co przygotowałam ja! 


Opis: Zakochałam się w tej marynarce/płaszczyku więc MUSIAŁAM użyć go w stylizacji! Moim (skromnym) zdaniem outfit wygląda ciekawie, wielu na pewno wydaje się kiczowaty i za pstrokaty... Ale mnie się tam podoba. Dzisiaj postanowiłam użyć trochę więcej dodatków niż poprzednim razem. Kołnierzyk choć zbędny, wydaje się być stworzony do tej stylizacji!
Ocenę (jak zwykle) pozostawiam Wam! :)



Opis: Nie miałam pomysłu na make - up, a na dodatek nie masz za dużo kosmetyków więc postawiłam na 'naturalne piękno'! Mam nadzieję, że nie wyszło aż tak tragicznie...
Akcentem jest pomadka kolorem przypominająca Baby Lips, słodka różowa, plastikowa (?) 
Włosy rozpuściłam, koloru nie zmieniłam.
Oceniacie Wy! :)

To by było na tyle w dzisiejszym poście...
Pozdrawiam: ApppleBlue

------------------------------------------------------------------------------------------------







3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Z dużo WYKRZYKNIKÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do metki
HardPinkGirl7 pisze z phona a nie jestem zalogowana

Stylka ciekawa ale nie mój styl
Makijażu brak więc oceny tez

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do metamorfozy. :) olli1234n