Obserwatorzy

piątek, 28 marca 2014

Metamorfoza z hasłem HardPinkGirl7

Nie chcę się w każdym poście tłumaczyć na nowo z nieobecności ;c Po prostu, po egzaminach to się zmieni.

 Przed: Jakoś średnio pasuje mi ten kapelusz do całej stylizacji ;c
Po1: Ogólnie to nie masz zbyt dużej szafy ale jest ona całkiem dobrze zaopatrzona :) Bardzo lubie różnego rodzaju stardollowe futerka, więc pojawiają się one w obu stylizacjach.
Po2: Już troszkę prostsza stylizacja niż poprzednia. Chciałam użyć tych fajnych jeansów i futerka i chyba jakoś się udało ;)


Przed: Jak dla mnie usta i nos troszkę średnio rozstawione ;c Makijaż mi się podoba chociaż jest malutkie niedociągnięcie przy ustach :)
Po: Strasznie pasuje do Ciebie ta fryzura i do czapki której użyłam w stylizacjach. Makijaż jest w sumie kolorowy: czarno-zielono-niebieski. Usta zostawiłam naturalne. Nie zmieniałam części twarzy bo te mi pasowały ;)


Pozdrawiam, 3Jula ♥



4 komentarze:

Unknown pisze...

Lepiej PO

colourfull111 pisze...

Naczekałam sie na tą metke ;) Ale było warto ;*

obie stylizacje przepiekne,boskie *o* ale przemieniłam na po 2 bo jest bardziej w moim stylu ;D

makijaż jest chyba NAJLEPSZY w twym wykonaniu jaki widziałam imponujący w realu sie tak maluje =)

Jak zakupie nowe SS i "rozbuduje"
swoją szafe to zglosze sie do drugiej metamorfozy z hasłem

Z wyrazami uznania
HardPinkGirl7 ♥♥♥

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się stylizacja po2, a makijaże oba tak samo

3Jula pisze...

Dziękuję HardPinkGirl7 ♥ Nie wiesz jak wiele znaczą dla mnie Twoje słowa :))))