Obserwatorzy

czwartek, 27 marca 2014

Metamorfoza haniusia97

Przed : Twoja stylizacja jest cudowna ! Bardzo mi się podoba. Wszystko świetnie połączyłaś w całość. Stylizacja bardzo dobrze dopasowana kolorystycznie. Plus za dopasowanie kołnierzyka i kapelusza. Dzięki niemu stylizacja ma charakter.
Po : Chciałam pokazać Twoją doll w innej odsłonie. Masz dużo rzeczy w swojej szafie, więc stworzenie stylizacji nie sprawiło mi problemu. Bardzo podoba mi się ta kurtka i chciałam jej użyć w stylizacji. Spódniczkę zrobiłem z sukienki.


Przed : Twój makijaż wyglądał bardziej efektownie z daleka, niż z bliska. Co prawda jest bardzo starannie wykonany, lecz jednak oczy wyglądają jak podkrążone. Bobrze dobrana fryzura. Części twarzy nie są najgorsze, ale tez nie najlepsze.
Po : Zmieniłam ustawienie części twarzy. Zmieniłam fryzurę i kolor. Oczy pomalowałam trzema cieniami : czarnym, beżowym oraz bordowym z LUXE dlatego na zdjęciu widać takie "gwiazki" ogólnie rzecz biorąc gdy migały trochę, wyglądało to lepiej.

Gangster-Kot


1 komentarz:

Unknown pisze...

Lepiej Przed .PO do mnie nie przemowiło