Obserwatorzy

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Metamorfoza z hasłem haniusia97

 To chyba pierwsza metamorfoza z hasłem, z której nie jestem w pełni dumna. To przez to, że bardzo źle się czuję, ale wiem, że muszę dla Was napisać.


Przed: Jakoś mi się nie podoba. Pasek i torebka nie pasują do reszty. Nawet gdybyś zdjęła pasek byłoby już nawet według mnie lepiej.
Po1: Tą stylizację u Ciebie zapisałam. Ciężko było mi coś zrobić bo miałaś tak około 3/4 strony szafy, i musiałam się bawić w szukanie rzeczy w schowku a to nie było przyjemne bo nie mogłam niczego od razu założyć, musiałam zamykam ustawiać itp. Buty są cudowne, sama po tej metamorfozie muszę je kupić. Tutaj nie wiedziałam czy dać pasek czy nie, więc aby się aż tak bardzo z tym nie głowić dałam 2 wersje. Ehh mój ból głowy..Ten naszyjnik jest cudowny! Chcę taki ♥
Po2: Tutaj bardziej na luzie. Ten naszyjnik świetnie sprawdził się w połączeniu z tą torebką. Do tego 2 białe koszulki, piękne spodnie i cudowne buty ♥
Źle się czuję a rozpisałam się bardziej niż zwykle..


Przed: Nie podoba mi się. Od koloru skóry, po części twarzy do makijażu. Przykro mi ale nie trafiłaś w mój gust :c. No oprócz brwi i nosa, które są świetne.
Po: ROBIENIE MAKIJAŻU TWOJEJ DOLL TO CZYSTA PRZYJEMNOŚĆ ♥♥ Świetnie mi się pracowało. Części twarzy wybrałam z łatwością bo widać było, które pasują a które nie. Makijaż jest przede wszystkich czarno-niebieski. Kolor ust musiał być jasny. Do tego czarne włosy. Jak dla mnie jest ślicznie. W po1 i po2 jest ten sam makijaż w po3 zupełnie inny.


Pozdrawiam, 3Jula ♥




3 komentarze:

Unknown pisze...

Stylizacja podoba mi się po2, a makijaże po1 i po3

E.l.l.e.n.a. pisze...

Bardzo fajna metamorfoza. Stylizacja i make'up PO2.

Shadow ♥ Li pisze...

Super stylizacja podoba mi się po 2 a make-up po 3 .
ps. Życze zdrowia
mysiatynia