Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

Metamorfoza martusia3210

Wybaczcie kochani, że piszę dopiero dzisiaj ale od 1,5 tygodnia nie mam internetu gdyż wyczerpał się limit i musiałabym zapłacić 20 zł aby znów był na jeden dzień, więc wolałam poczekać do dzisiaj. Uzupełnię dzisiaj całą kolejkę i wszystko inne.

Przypominam tez redaktorkom, że do 10 stycznia mają czas aby dodać 2 metamorfozy.


 Przed: Stylizacja jest okej ale zamieniłabym kurteczkę na coś jaśniejszego, lżejszego ;)
Po: Postawiłam na czerwień i czerń chociaż prawie nigdy nie stosuję takiego połączenia to tutaj jakoś samo z siebie tak wyszło. Nie jestem w 100% przekonana do spódnicy ale najlepiej ze wszystkich pasowała do baskinki i paska ;)


Przed: Części twarzy według mnie są źle rozstawione. Włosy są śliczne ale nie pasuje mi tutaj ich kolor i są zbyt nisko. Nienawidzę tych brwi, szczerze ich nienawidzę ;c Makijaż oka całkiem ładny ale coś mi nie pasuje z eyelinerem.
Po: Makijażu oka nie robiłam, bo żaden cień nie pasował do stroju więc pomalowałam usta pomadkami i pomalowałam rzęsy. Inaczej wszystko poustawiałam.


Pozdrawiam, 3Jula ♥



3 komentarze:

Klaudia pisze...

Co do stylizacji, obie niezbyt mi się podobają. Za to naturalna wersja "po" wygląda znacznie lepiej niż makijaż "przed" :)

niebieskapusia8 pisze...

Stylizacja Przed i Po,a Twarz"makijaż" Po jak mówiła botakchce jest naturalniejsza i znacznie lepsza od makijażu Przed.

Unknown pisze...

Wszystko ładne