Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2014

Metamorfoza 3Jula

Cześć :) 

  Nazywam się Klaudia, na stardollu mam nick botakchce i od dzisiaj będę robić dla Was metamorfozy :) 

3Jula
Przed:
Bloga śledzę na bieżąco, zarówno makijaże Twoje jak i w Twoich metamorfozach trzymają się jednego schematu. Płaski cień do zewnętrznych granic. I o ile kolorystycznie jest poprawnie, tak wykonanie zawsze trochę mnie razi :p Z elementów twarzy zmieniłabym te smutne brwi.

Po:

Szarpnęłam się na makijaż wieczorowy, do tego jak zwykle u mnie - usta nude i małe urozmaicenie twarzy pieprzykiem :p Szkoda, że nie dałaś w salonie piękności rozświetlacza na policzki, fajnie uwydatnia kości policzkowe :) 


Przed:
Ta suknia w roli spódnicy sprawdza się fajnie, a cały set wygląda dość zwyczajnie. Zmieniłabym tutaj buty na bardziej eleganckie.

Po:
Raczej nie będzie to Twój styl :D Postawiłam na wzorzysty dół stonowany gładką górą + oczywiście dodatki. Nigdy wcześniej nie wykorzystywałam tych spodni do stylizacji, ale chyba sprawdzają się przyzwoicie. 


Pozdrawiam,
botakchce :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Makijaże oba, a stylizacja przed, choć co do butów to się zgodzę ;)

E.l.l.e.n.a. pisze...

Świetna metka ♥

niebieskapusia8 pisze...

Makijaż Przed i Po a stylizacja Przed.

3Jula pisze...

Tak wiem, że w prawie każdej metamorfozie robię taki makijaż, kiedyś robiłam jeszcze inne ale jakoś wyszła z wprawy i jak się za nie zabieram to wychodzą strasznie krzywo ;c Serdecznie dziękuję za metamorfozę, podoba mi się :)


3Jula