Obserwatorzy

sobota, 18 stycznia 2014

Metamorfoza julia.star-doll

Hej. Dzis wykonam metamorfozę użytkowniczce stardoll o nicku julia.star-doll.
                                                                 UBIÓR
Przed: Stylizacja mi się podoba, jest rockowa, z charakterem. Utrzymywałaś kolory : Czerń, biel i srebro. Podoba mi się takie połączenie.
Po: Masz cudowną szafę! Plus za to, że jest uporządkowana. Zrobiłam stylizację w kolorze białym i ciemnego różu. Gdy tylko zobaczyłam pierwsze ubrania, wiedziałam, że to jest to. ♥
                                                                        MAKIJAŻ
Przed: Tu jest gorzej. Niby makijaż oka jest w porządku, ale nie podoba mi się ta biała kreska. Jak dla mnie, fryzura jest za jasna w stosunku do brwi. Kolor ust jest bardzo ładny.
Po: Zrobiłam makijaż pasujący kolorystycznie do stylizacji. Zmieniłam kolor fryzury. Mi się podoba. ♥
                                                                                                                             MegaCzarnykotek ♥

2 komentarze:

Shadow ♥ Li pisze...

Mi też się podoba

Unknown pisze...

Wolę ''przed'' ;'c
olli1234n