Obserwatorzy

czwartek, 30 stycznia 2014

Metamorfoza iga.kara

Heej. Teraz tak trochę na szybko, bo jutro oczywiście szkoła, i trzeba się do łóżka położyć. :C
                                                                            UBIÓR
Przed: Nawet dobra stylizacja, ale jest jeden minus, a mianowicie : Brak dodatków.
Po: Nie wiedziałam co zrobić, bo masz nie za wysoki poziom, oraz dosyć małą szafę. Zrobiłam więc taką stylizację, ale jestem z niej średnio zadowolona.
                                                                         MAKIJAŻ
Przed: Ładny makijaż, tylko te czarne, grube kreski średnio do mnie przemawiają.
Po: Nie masz zbyt wielu kosmetyków, ale gdy pomalowałam oczy zielonym cieniem z AS, i potem na to dałam srebrny cień, też z AS, to wyszedł mi nawet ładny kolor. Potem jeszcze dałam wydłużający cień do rzęs, na górze oczu lekko musnęłam eye-linerem. Usta zostawiłam w naturalnym kolorze.
                                                                                                                               MegaCzarnykotek

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Metka lepsza po, a do szkoły to raczej pojutrze a nie jutro :P Jutro niedziela