Obserwatorzy

wtorek, 3 grudnia 2013

Metamorfoza Antosia_

Postanowiłam wstawić metamorfozę, która nie była wpisana do mojej kolejki. Znalazłam ją na mojej skrzynce pocztowej gdy zgłaszałam się na redaktorkę. Miałam wtedy przesłać metamorfozę dowolnej doll. Jest to metamorfoza Antosia_ Mam nadzieję, że się nie obrazi. Od razu też uprzedzam, że stylizacja jest nieaktualna. A tak konkretniej to dlaczego ją wstawiam ? Bo mam popsuty komputer i nie mogę wykonywać nowych metamorfoz. Więc od razu chciałabym przeprosić jeśli nie uda mi się dodać dwóch metamorfoz w tygodniu.
A teraz już przejdę do rzeczy :


Przed : Bardzo ładna stylizacja. Skromna, ale ma w sobie to coś.
Po : Wykonałam stylizacje z połączeniem różu i fioletu. Dodałam wianek i torebkę pod kolor spodni. Dla stonowania stylizacji, biała bluzka i czarna marynarka oraz czarne platformy. Do wypełnienia naszyjnik.


 

Przed : Ciekawy makijaż, włosy dobrze dobrane, kolczyk w porządku.
Po : Dość delikatny makijaż oka. Użyłam 4 cieni w różnych odcieniach fioletu, dwóch czarnych tuszów tylko w zewnętrznych kącikach oka. Usta w tym samym kolorze. Włosy zafarbowane bladoliliową farbą do stylizacji. W sumie nie wyszło mi to tak jak chciałam.

Gangster-Kot

1 komentarz:

Unknown pisze...

Screeny na których nie widać. W stylce tak naprawde odcienie sa z innej bajki a to ja ocenilas przed zwala z nóg....Bardzo ładna skromna aha buty i tunika wow takbjagbym założyła jakąś bluzke i pasujące kolorem klapki z basic.