Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

Metamorfoza agawojta

Hej, hej ;* Jest tu ktoś? Tak tęsknie za blogiem i żałuję, że mogę tylko tak rzadko wchodzić ;c Nie wyrabiam z nauką, do tego jutro mikołajki i musiałam coś kupić najbliższym ♥
Wesołych Mikołajek jutro wam życzę!
W ogóle to złapałam się dzisiaj  50 razy już, że myślę, że jutro sobota. Ehh. Znajomi też zauważyli. xd


 Przed: Szału nie ma :D
Po: Bardzo spodobały mi się te leginsy bo kojarzą mi się ze świętami ♥ Musiałam je użyć gdyż jutro mamy mikołajki <3 Przepraszam za krzywo nałożone buty ;c

Przed: Jest ładnie, ale szkoda, że taki ubogi makijaż oka. Podobają mi się części twarzy. Zrobiłabym tylko inny kolor brwi do tej fryzury.
Po: Makijaż oka jest duży, bo wykorzystałam chyba wszystkie cienie, które miałaś mieszając zieleń z różem, aż po granat i bordo xd Usta naturalne. Trochę podniosłam nos i brwi do góry. Zmieniłam fryzurę i jej kolor bo bardziej mi pasowała.


Pozdrawiam, 3Jula ♥



2 komentarze:

Unknown pisze...

Strój po, a makijaż przed

Unknown pisze...

Świetny delikatny jagby mglisty makijaż jak ty to robisz :D