Obserwatorzy

środa, 30 października 2013

Metamorfoza Jacusbunny

Przed : Twoja stylizacja jest całkiem ładna. Wszystko dobrane kolorystycznie. Bransoletka, która wchodzi na sukienkę nie wygląda fajnie. Okulary raczej tu nie pasują. Torebkę też bym zdjęła, jest za wielka do tej stylizacji.
Po : Od razu przepraszam za krzywe zdjęcie. Nie masz w szafie zbyt wielu rzeczy. Zrobiłam czarno-beżową stylizację. Radzę Ci zaopatrzyć się w czarne szpilki.

Przed : Twoja doll wygląda średnio. Części twarzy są w porządku, ale źle ustawione. Na Twoim miejscu wybrałabym inne brwi. Fryzura nawet ok, w dobrze dobranym kolorze.
Po : Zmieniłam ustawienie części twarzy. Pomalowałam oczy szarym cieniem. Nie masz zbyt wielu kosmetyków. Zmieniłam fryzurę. Zdjęłam okulary.

Gangster-Kot


1 komentarz:

Julia.star-doll pisze...

Nic mi się nie podoba:( ale gdybym miała wybrać to wolę po ;3


julia.star-doll