Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

Metamorfoza misiga12

Hej, przepraszam za kłopoty z poprzednimi postami, mam nadzieje, że więcej się to nie powtórzy. Metamorfoza misiga12.

                                
Przed
 Stylizacja dosyć ciekawa, multum kolorów i wzorów. Wszystko fajnie się komponuje ale gdybyś dała inne buty może byłoby lepiej? Trochę zbyt wzorzyście jak dla mnie.


Po1
 Stworzyłam stylizację z dwóch kolorów. Cielista sukienka, złote szpilki fajnie się komponują, charakteru dodaje czarna skórzana kurtka i torebka w tym samym kolorze ze złotymi akcentami. 

Po2
 Z góry mówię, ze zauważyłam że stylizacja jest pusta ale byłam już dosyć padnięta i nie zauważyłam tego. Dopasowałam wzorzystą bluzkę, czarny obcisły dół i moje ukochane platformy na dodatek. 

                       
 Przed
   Nie podoba mi się makijaż, sztuczne rzęsy to nie moja bajka. Nie podoba mi się dobór kolorów, średnio lubię te części twarzy.

Po
  Zrobiłam makijaż w odcieniach fioletu, w którym główną rolę grają wyraziste usta. Do tego czarny tusz do rzęs, fryzurę zmieniłam na ciemno brązowego koka z grzywką. Dodałam też złoty naszyjnik bo wydawało mi się tu pusto. 

Kara J // PARKERKA

Brak komentarzy: