Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

Metamorfoza Antosia_

Hej, kolejna metamorfoza dziś. Mam nadzieję, że z poprzednią jest już według zasad. Zauważyliście, że lepiej mi wychodzą makijaże niż stylizacje? Muszę nad tym popracować. 

      

                                                    
Przed
 Wyglądasz świetnie więc to nie lada wyzwanie stworzyć stylizacje na miarę twojej. Jedyne co mi tu nie pasuje to krzywo założone buty, poza tym stylizacja świetna nie mam si.ę do czego przyczepić. 

Po1
 Jak mówiłam było trudno stworzyć stylizację na miarę twojej i chyba nie podołałam temu zadaniu. W mojej propozycji są szare spodnie, czarna marynarka i ciekawy top z nadrukiem. Co do butów to sprawiłam, że stały się wyższe dzięki drugiej parze takich butów, chyba sama zastosuję "myk" ( jakby to powiedziała moja siostra) u siebie.

Po2
 W stylizacji po2 użyłam tych samych spodni co w poprzedniej, dałam bluzkę z podobizną wilka i do tego płaskie, czarne buty z ćwiekami. By ożywić stylizację użyłam też dosyć ciekawego naszyjnika, ltóry momentalnie wpadł mi w oko.  

                                                                                                                                                                                                                       
                                                                                                                

Przed
 Nie lubię włosów i rysów z StarDesinge ale tu wyglądają ok. Make up w porządku, części twarzy też jedyna "ale" mam jeszcze do kolczyka w nosie według mnie nie prezentuje się zbyt dobrze. 

Po
 Tak jak w przypadku ciuchów nie było łatwo ci dorównać, zrobiłam ciemny make up z odcieni fioletu, usta także są w tej kolorystyce. Fryzurkę zmieniłam na czarnego warkocza. 

Kara J // PARKERKA

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Stylizacja przed, makijaż po ;)



3Jula

Unknown pisze...

dziękuję za opinie, ;)

Antosiala pisze...

Dziękuję za metamorfozę. Stylizacje i makijaż jak najbardziej mi się podobają, lecz makijaż jest nie w moim stylu. Lubię gdy jest nadmiar wszystkiego. :D Jeszcze raz dziękuję za metamorfozę i życzę powodzenia w blogowaniu.♥

agawojta pisze...

stylizacje fajne tylko czapka nie pasuje :)

makjiaz po:)

~~agawojta~~

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Przed, makijaż Po.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com