Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

ODCHODZĘ

Cześć Moi Mili !
Muszę Wam coś oznajmić, ale podjęłam decyzję, aby opuścić tego bloga. Bardzo długo się nad tym zastanawiałam, ale czas zrobić miejsca innym. A po drugie nie czuję już weny, do robienia metamorfoz. Dziękuję raz jeszcze 3Jula, że mnie zatrudniła. Wszystkim dziękuję, którzy komentowali metamorfozy, którzy się zgłaszali, którym się podobały lub nie podobały zmiany Doll.
Poza tym bardzo dobrze mi się tu pisało. Wszystkie redaktorki według mnie były i są rewelacyjne.

Pozdrawiam i Przepraszam ;*
Życzę Wam wszystkiego dobrego.
Bloga będę odwiedzać, jak najbardziej ;)
naturalgirl222

4 komentarze:

T pisze...

Nie odchodź,bardzo podobały mi się twoje metamorfozy.Jest mi bardzo przykro :(

Laska558Lil pisze...

Szkoda, byłaś świetną redaktorką. ;c

Anonimowy pisze...

Ehh moja ulubiona redaktorka:(

E.l.l.e.n.a. pisze...

Szkoda :/