Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

Metamorfoza Nusia2756

Oto moja pierwsza metamorfoza na tym blogu użytkowniczki Nusia2756. :D


                     przed                                   po                        

Przed: Wydaje mi się, że tu trochę za różowo, ale to tylko moje zdanie. ;p Nie lubiłam tej kurteczki i chyba się nigdy do niej nie przekonam. Buty są średnie.. Ładne spodnie i wianek :)
Po: Miałam na prawdę fajny pomysł na stylizacje, ale jak się okazało masz małą szafę ;c Wiem, wiem, że kurteczka zupełnie "od czapy", ale nie było innej która by bardziej pasowała, a chciałam ją dać, bo by było zupełnie pusto. Torebek też nie masz praktycznie żadnych, a tą ze Stardoll Akademii wolałam już sobie darować. xD 


     przed                                                  po           
Przed: Z bliska widać to, że makijaż jest trochę krzywy i niestaranny. Wiele nie mam do oceniania. Fryzurka jest ok.
Po: W kosmetykach również jest pusto ;c Z cieni posiadasz tylko zielony ze SA, granatowy, szary i różową kredkę do oczu. W moim makijażu użyłam brązowego eyelinera, granatowego i szarego cienia i wytuszowałam rzęsy. Włosy postanowiłam zostawić krótkie lecz wybrałam nieco inne :)

Lepiej przed czy po? :)

Pozdrawiam, Laska558Lil ♥

3 komentarze:

Equess pisze...

Makijaż jak i ubiór lepszy "po" ;)

Julia.star-doll pisze...

Wolę "po" :D

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Vanessa_1Diva pisze...

Niby Po lepiej, choć nie jestem przekonana..

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥